USLOVI KORIŠĆENJA I KUPOVINE
Ovim tekstom definisana su opšta pravila korišćenja i kupovine na web sajtu www.mdesign.rs
- OPŠTI USLOVI
M design brend zadržava pravo promene uslova korišćenja zavisno od promene u ponudi svojih usluga i proizvoda (ili) važeće zakonske regulative. Kupac je u obavezi da pre svake kupovine proveri informacije vezane za uslove poslovanja. Korišćenjem sajta, Kupac je saglasan sa uslovima korišćenja i kupovine, što potvrđuje kupovinom.
Sva naručena roba putem web prodavnice Prodavca obavezujuća je za Kupca i Prodavca istovremeno, i ne može biti otkazana ili izmenjena bez prethodnog dogovora obe strane. Poručeni proizvod se može otkazati samo u slučaju da isti još uvek nije poslat Kupcu.
Kupac se obavezuje da će tokom naručivanja robe preko web prodavnice Prodavca pratiti sledeće korake:
1. Izbor artikla
2. Izbor odgovarajuće varijacije (veličine, boje, cene, količine i sl.) artikla
3. Upisivanje tačnih ličnih podataka
4. Pregled svih podataka, kontrola i prihvatanje porudžbine i Opštih uslova korišćenja i kupovine
5. Zaključenje porudžbine
6. Plaćanje putem izabranog metoda plaćanja
7. Saglasnost sa načinom i vremenskim periodom isporuke porudžbine
8. Preuzimanje robe i njena provera da li je ispravna i neoštećena
2. STANJE PROIZVODA
Fotografije proizvoda imaju u potpunosti tačan opis deklaracije proizvoda, imaju identičnu šaru dezena svakog artikla. Neke od nijansi detalja ili površina mogu se razlikovati (maksimalno 5%) od fotografije do onoga što dobijete. To ne predstavlja grešku u proizvodu. Svaki proizvod je ručno izradjen i isključivo u jednom primerku kao unikatan i autorski rad dizajnera.
3. USLOVI TRANSPORTA I ISPORUKE
Kupac ima obavezu da Prodavcu dostavi tačne podatke za račun i isporuku robe (ime i prezime, puna adresa za dostavu, veličina, model i količina artikla). Ukoliko Kupac navede pogrešne lične podatke ili email adresu u procesu kupovine, Prodavac ne može snositi odgovornost za probleme u dostavljanju ili preuzimanju naručene robe, uključujući i oštećenja prilikom transporta.
Prodavac ima obavezu da po prijemu porudžbine pošalje email Kupcu sa potvrdom porudžbine, koja sadrži naziv, cenu i količinu poručenih artikala, ukupan iznos za uplatu, izabrani način plaćanja i dostave, kao i podatke o adresama koje je Kupac uneo za dostavu porudžbine.
U slučaju da Kupac izvrši uplatu iznosa koji je manji od ukupnog iznosa porudžbenice, smatraće se da kupoprodaja nije zaključena, a uplaćeni novac će biti vraćen Kupcu. Narudžbina neće biti obradjena niti poslata dok Prodavac ne primi tačan iznos.
Naplatu proizvoda vršimo isključivo u valuti naznačenoj na sajtu.
Prodavac se obavezuje (kada je reč o dostavi proizvoda za Srbiju) da će robu poslati Kupcu u roku od 3 radna dana, ( ili po dogovoru tj. kada Kupcu odgovara i u slučaju neradnih dana-praznika) računajući od dana porudžbine u slučaju plaćanja pouzećem, tj. od dana prijema uplate kada se vrši plaćanje na račun Prodavca i metodom dostave koju je odabrao Kupac. U slučaju nemogućnosti otposlanja robe, Prodavac je dužan da Kupca obavesti u roku ne dužem od 3 radna dana, računajući od dana porudžbine.
Rok od 3 radna dana ne važi za robu koja se izrađuje po porudžbini, posebnim zahtevima kupca i po meri, već se taj rok produžava za naznačeno vreme potrebno za izradu takve robe.
Isporuka robe na naznačenu adresu je besplatna za uži krug Beograda i podrazumeva sledeće opštine: Palilula, Zemun, Zvezdara, Vračar, Voždovac, Stari Grad, Novi Beograd, Savski Venac, Čukarica. Naplata usluge dostave robe za ostatak Srbije iznosi 300,00 dinara.
Prodavac ne može preuzeti odgovornost za bilo kakve nepredviđene troškove nastale zbog kašnjenja u dostavi i preuzimanju naručene robe od strane Kupca. Ukoliko nikoga ne bude na datoj adresi isporuke, kurir će ostaviti karticu sa kojom paket možete podici u pošti. Ako u odredjenom periodu ne podignete robu u pošti ona može biti vraćena Prodavcu pri čemu on zadržava pravo da zatraži duplu naknadu za ponovnu isporuku robe.
Nakon preuzimanja robe, Kupac je dužan da proveri kvalitet i stanje dostavljene robe.
Ukoliko na paketu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova, prilikom transporta Kupac je dužan da zahteva otvaranje paketa u prisustvu službenog lica. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, zahteva se da se napravi zapisnik o reklamaciji zajedno sa priloženom fotografijom oštećenja.
4. REKLAMACIJE
Prodavac ne odgovara za lošu odluku izbora artikla Kupca i ne snosi odgovornost za to. Obaveza Kupca je da pre kupovine pročita i informiše se o svim nazivima i opisima proizvoda kao i sa politikom i uslovima koje propisuje Prodavac. Prodavac ne odgovara za oštećenje robe prilikom transporta i učiniće sve što je neophodno da bi se prozvod maksimalno zaštitio.
POLITIKA PRIVATNOSTI PODATAKA
Svi podaci o Kupcu smatraju se poverljivim i ne mogu se ustupati trećim licima niti koristiti u druge svrhe sem u slučaju dostave poručene robe i razmene informacija sa M design-om. Lične podatke Kupca, Prodavac može koristiti u slučaju da to zakon zahteva ili ako Kupac krši uslove korišćenja i kupovine proizvoda.
Za sve sporove između Prodavca i Kupca koji ne mogu biti rešeni sporazumno i u duhu dobre poslovne saradnje nadležan je sud u Beogradu.
U slučaju da neki od uslova nije jasan ili želite da postavite bilo kakvo pitanje, prijavite žalbu ili izbrišete vaše podatke sa naše mailing liste i oslobodite se primanja newsletter-a , slobodno nam pišite na adresu office@mdesign.rs a mi ćemo vam u što kraćem roku poslati odgovor ili rešiti problem.